Friday 7 April 2017

MILUJEM STROMY

Milujem prírodu. Od malička som brázdila kopce, lesy, hory zdanlivo: ako samotár, v skutočnosti: v spoločnosti celej prírody. Bola som najšťastnejším človekom pod slnkom. Cítila som "to" spojenie. Potom som na chvíľu zabudla. Tak trochu som sa nechala zmagoriť systémom. Nie úplne, ale dosť na to, aby som trpela. V odpojení od Celku. Rekonektívne liečenie a Znovu-napojenie mi pomohli sa vrátiť k tomu životodarnému, šťastie prinášajúcemu spojeniu NAPLNO.


Milujem stromy. Silno vnímam, aké sú to úžasné, milujúce bytosti. Cítim ich. Cítim, čo potrebujú a keď im to dám, vidím ich radosť. Moju pozornosť, ktorú im venujem, mi opätujú svojou nevídanou krásou a tým, ako mimoriadne sa im darí. Vnímam ich komunikáciu so mnou. Cítim tú lásku, ktorú šíria všade, v ovzduší.  A keď cíti to duša, sa teší. Všetko tu bolo stvorené nám pre radosť. Je šťastím dávať prírode s láskou našu pozornosť. Hlavnou úlohou človeka tu na Zemi je tešiť sa z toho, čo bolo pre jeho radosť s láskou Láskou stvorené. Keď vnímame tú nádheru všade navôkol, keď sa z nej tešíme, máme možnosť zažívať povestný Raj na Zemi.


Je mnoho prírodných bytostí tu s nami zároveň. Ja stromy najviac milujem. Vždy som chcela mať veľký pozemok, aby som mohla sadiť stromy vo veľkom. Vďaka Rekonektívnemu liečeniu a Znovu-napojeniu sa mi rad za radom plnia všetky šťastné sny a túžby, a tak mám veľký pozemok a sadím stromy vo veľkom :)  Dala som do výsadby už vyše 3000EUR. Susedia ma zdravia ťukajúc si prstom na čelo. Ja sa len smejem. Lebo som šťastná. Stromy ma veľa učia, keď im pripravujem "postieľky". Prichádza mi mnoho informácií a pochopenia cez spojenie s nimi. Preto stromom tak veľmi ďakujem.


Chcem ísť ešte ďalej. Keď raz budem bohatá (čo už v podstate som :) , chcela by som odkúpiť okolité pozemky a vysadiť tam lesy. Predovšetkým tie pozemky, ktoré sa z mne neznámeho dôvodu nazývajú pasienky. Nechápem prečo. Nikto sa na nich nepasie. Nie je na čom. Všetko vyschlo. Nebudem nás zahlcovať negatívnou energiou o tom, že sme vyplienili a vyrabovali našu milovanú, vzácnu zem/Zem. O tom je informácií všade dosť. Ale horekovať nestačí. Podstatné je konanie. Treba zaradiť reverzný chod. To, čo sme vyklčovali, chcem znovu vysadiť. Lesy pomáhajú udržiavať vodu. Lesy dokonale zúrodňujú pôdu. Lesy sú tvorstvu domovom. Lesy sú naším bohatstvom.


Nie je to ťažko uskutočniteľný sen. Stačí, ak každý človek zasadí aspoň jeden strom. A bude ho milovať. Nič krajšie nikdy nejestvovalo. Ako to SPOJENIE. Spojenie s Bohom v sebe. Spojenie s Bohom v strome. Spojenie s Bohom v celej prírode. Spojenie so sebou samým. Viem Vám to naplno umožniť cez spojenie s rekonektívnymi frekvenciami. Nič krajšie než návrat k vlastnej božskej podstate neexistuje. Sprostredkujem Vám ho rýchlo a jednoducho. To rozhodnutie je ale na každom z nás. Rozhodnúť sa a dopriať to sám sebe... To znovu-spojenie je návrat Domov. Do Raja na Zemi. Tu a teraz.


www.janamezovska.eu

No comments:

Post a Comment